Внутрішні правила проживанні на базі відпочинку товариство з обмеженою відповідальністю курортний комплекс «Прибой»

  1. Загальні положення

Дані правила встановлюються для проживаючих на базі відпочинку Товариства з обмеженою відповідальністю «Курортний комплекс «ПРИБОЙ» (далі – курортний комплекс), внутрішній розпорядок проживання на території курортного комплексу, правила користування майном, умови бронювання та інше.

  1. Правила користування майном курортного комплексу

2.1 Курортний комплекс забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки приміщення під тимчасове заселення.

2.2 Курортний комплекс надає відпочиваючим для тимчасового проживання мебльовані номери наступної класифікації:

      • стандартний 1-но кімнатний 2-х місцевий – оздоблений одним 2-ох спальним ліжком, шафою, тумбою, санвузлом з душем, TV (плазма), кондиціонером та холодильником;
      • стандартний 1-но кімнатний 2-х місцевий – оздоблений двома 1-но спальними ліжками, шафою, тумбою, санвузлом з душем, TV (плазма), кондиціонером та холодильником;
      • стандартний 1-но кімнатний 3-х місцевий – оздоблений одним 2-ох спальним ліжком та одним 1-но спальним ліжком, шафою, тумбою, санвузлом з душем, TV (плазма), кондиціонером та холодильником;
      • стандартний 2-ох кімнатний 4-ох місцевий – оздоблений одним 2-ох спальним ліжком та 2-ма односпальними ліжками, 2-ма шафами, 2-ма тумбами, санвузлом з душем, 2-ма TV (плазма), 2-ма кондиціонерами та холодильником;
      • стандартний 2-ох кімнатний 5-ти місцевий – оздоблений одним 2-ох спальним ліжком та 3-ма односпальними ліжками, 2-ма шафами, 2-ма тумбами, санвузлом з душем, 2-ма TV (плазма), 2-ма кондиціонерами та холодильником;
      • VIP двох кімнатний – оснащений одним двохспальним ліжком, двома полутороспальними ліжками, двома тумбами, двома столами, стільцем, шафою, 2-ма TV (плазма), холодильником (оснащений «міні-баром»), 2-ма кондиціонерами, санвузел та душ, електричним чайником, феном, посудом;
      • VIP двох кімнатний – оснащений двома двохспальними ліжками, двома тумбами, двома столами, 2 стільцями, шафою, 2-ма TV (плазма), холодильником (оснащений «міні-баром»), 2-ма кондиціонерами, санвузел та душ, електричним чайником, феном, посудом.

2.3 Номери оздоблені: комплектом постільної білизни (полутороспальний постільний комплект – простирадло, наволочка, підковдра; двоспальний постільний комплект – простирадло, дві наволочки, підковдра) та рушників (банний та рушник для рук), матрацом, одіялами та подушками (відповідно до кількості місць).

2.4 За бажанням відпочивальника адміністрацією курортного комплексу можуть бути надані додаткова постільна білизна або рушники безкоштовно.

2.5 За бажанням відпочивальника адміністрацією курортного комплексу надаються додаткові одіяла та подушка – безкоштовно.

2.6 За бажанням відпочивальника адміністрацією курортного комплексу безкоштовно надаються: електричний чайник, мікрохвильова піч, праска, прасувальна дошка, рушники для басейна.

2.7 Відпочиваючий ознайомлюється з наявністю майна, який міститься в номері згідно списку, оскільки при виїзді здає номер адміністратору.

2.8 Курортний комплекс має власну пральну.

2.9 Перелік додаткових послуг міститься у прейскуранті цін курортного комплексу.

2.10 Відпочиваючи повинні дбайливо ставитися до майна курортного комплексу, використовувати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла та інше) негайно повідомляти адміністратора.

2.11 Забороняється в номери заносити та зберігати весла, надуті матраци та інші габаритні предмети.

  1. Внутрішній розпорядок проживання

3.1 Номер для відпочинку надається відпочиваючим при пред’явленні паспорта або іншого документу, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт  громадянина  України  для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка,  посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але  не є громадянином України,  національний паспорт іноземця або документ,  що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо   інше   не   передбачено  чинними  двосторонніми  угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16  років, посвідчення  водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем  роботи відпочиваючого,  та ін.), і заповненні анкети.

3.2 Переселення з одного номеру до іншого без відома адміністратора не дозволяється.

3.3 Час заселення на базу відпочинку – 14 год 00 хв., час виселення – до 12 год 00 хв.

3.4 Час відвідування місця громадського харчування (їдальні):

      • сніданок – з 8 год 00 хв. по 11 год 00 хв. («шведській стіл»);
      • обід – з 12 год 00 хв. по 14 год 00 хв.;
      • вечеря – з 18 год 00 хв. по 19 год 00 хв.

3.5 Час відвідування місця громадського харчування (кафе):

      • з 7 год 00 хв. по 21 год 00 хв.

3.6 Час відвідування місця громадського харчування (кафе-бар «Бриз»):

      • з 10 год 00 хв. по 23 год 00 хв.

3.7 Час відвідування басейну:

      • з 07 год 00 хв. по 21 год 00хв.

3.8 У закладах (підприємствах)  громадського  харчування, зв’язку та побутового обслуговування, розміщених у курортному комплексі, особи, які  проживають  у  курортному комплексі,  мають право на обслуговування у першу чергу.

3.9 Зміна постільної білизни, рушників та туалетних речей проводиться не рідше двох разів на тиждень.

3.10 Відпочиваючий повинен дотримуватись чистоти і порядку в номері та місцях загального користування.

3.11 Час для відвідування гостями відпочиваючих з 11 год 00 хв. по                               18 год 00 хв. Прихід гостей здійснюється за згодою проживаючого у номері, а адміністратор здійснює облік усіх гостей курортного комплексу. За гостя відповідає проживаючий у номері, якого відвідують. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя.

3.12 За дотриманням внутрішнього розпорядку у курортному комплексі стежить адміністратор. Адміністратор надає відвідувачам роз’яснення відносно правил проживання, приймає скарги на дії персоналу й інших відпочиваючих, що порушують установлений порядок роботи та проживання.

3.13 Забороняється палити у номерах (окрім балконів) та інших приміщеннях курортного комплексу, а також біля центральних входів.

3.14 З 22 до 8 години ранку на території курортного комплексу та його житлових корпусах необхідно зберігати тишу. У номерах у цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи і телевізори, голосно розмовляти, в тому числі співати.

3.15 Забороняється знищувати (витоптувати, зривати) рослини та зелені насадження, які розташовані на території курортного комплексу, ходити по газонам та виставляти на них матраци, покривала.

3.16 Забороняється виносити за територію курортного комплексу постільну білизну, покривала та полотенця, що є власністю курортного комплексу.

3.17 Відпочивальники здійснюють самостійно догляд за власними дітьми.

3.18 Курортний комплекс надає відпочивальнику без додаткової оплати такі види послуг:

      • виклик швидкої допомоги;
      • доставка в номер кореспонденції;
      • побудка у визначений час;
      • надання необхідного  інвентарю.

3.19 Курортний комплекс відповідає за  схоронність речей,  внесених до курортного комплексу відпочиваючим, який проживає у ньому. Річ вважається такою, що внесена  до курортного комплексу,  якщо  вона  передана  працівникам курортного комплексу або знаходиться у відведеному для відпочиваючого приміщенні.

3.20 Курортний комплекс відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані курортному комплексу на зберігання.

3.21 У разі втрати  чи  пошкодження  речі  відпочиваючий  зобов’язаний негайно повідомити про це адміністратора курортного комплексу.

3.22 Якщо до закінчення строку проживання відпочиваючий  не  пред’явив свої вимоги до курортного комплексу,  вважається,  що його речі не були втрачені чи пошкоджені.

3.23 У разі виявлення  забутих  речей курортний комплекс  зобов’язаний негайно повідомити про це власника речей (за умови,  що їх власник відомий). Забуті речі  зберігаються  у курортному комплексі  протягом шести місяців, після чого передаються у відповідні державні органи для реалізації або знищуються, про що складається акт установленої форми.

  1. Енергозбереження та користування водою

4.1. Забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) після виходу з номера.

4.2. Забороняється використовувати у номерах трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номеру чи видані для користування адміністратором курортного комплексу.

4.3. Забороняється залишати відкритими крани з холодною (гарячою) водою без необхідності або після виходу з номеру.

  1. Заїзд і паркування автотранспорту

5.1. На території курортного комплексу для відпочиваючих предоставляється заїзд та стоянка для автомобільного транспорту.

5.2. Забороняється залишати автомобільний транспорт на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах курортного комплексу, що в подальшому може ускладнити роботу персоналу курортного комплексу або перешкоджатиме іншим відпочиваючим.

  1. Бронювання номерів для тимчасового проживання

6.1. Бронювання номерів відбувається шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв’язку (засобів електронної пошти).

      • поштовий зв’язок – 75653, Херсонська область, Голопристанський район, село Залізний Порт, вулиця Шкільна, будинок 57;
      • телефонний зв’язок – (063) 244 – 81 – 50, (063) 244 – 80 – 60;
      • електронна пошта – pribojkurort@gmail.com.

6.2. Бронювання номерів здійснюється шляхом повної або часткової (50% від вартості замовлення на тимчасове проживання) передплати за тимчасове проживання. Передплата враховується в оплату послуг курортного комплексу.

6.3. Бронювання без передплати не є гарантованим. При неприбутті відпочивальника до 18 год 00 хв. (час анулювання) в день замовленого прибуття замовлення анулюється.

6.4. Повна передоплата (часткова передоплата) у формі банківського переказу здійснюється на рахунок курортного комплексу не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту оформлення броні. У випадку не передоплати  та/або прострочення передоплати у визначений строк бронь анулюється.

6.5. Під час бронювання номеру необхідно вказати клас номеру, дату виїзду та заїзду, кількість осіб та спосіб харчування.

6.6. Сума внесених коштів в рахунок передоплати за бронювання повертається у наступному порядку:

      • у разі повідомлення про анулювання броні за 10 днів до дня заїзду повертається 90% від сплаченої суми;
      • у разі повідомлення про анулювання броні за 5 днів до дня заїзду повертається 50% від сплаченої суми.

Внаслідок неповідомлення чи несвоєчасного повідомлення про анулювання броні сума внесених коштів не повертається, а зараховується як збиток понесений курортним комплексом.

6.7. Внаслідок запізнення чи дострокового виїзду, згідно заброньованих термінів тимчасового проживання сплачені кошти (передоплата повна або часткова) не повертаються.

6.8. У разі самовільного залишення відпочиваючим курортного комплексу на добу або більше, кошти сплачені за тимчасове проживання не повертаються.

6.9. При розміщенні дітей віком до 3-ох років з батьками в одному номері плата за проживання дітей не стягується.

6.10. За бажанням відпочиваючого йому може надаватися номер на два і більше місць з оплатою вартості номера.

6.11. Курортний комплекс надає пільги тим категоріям відпочивальників, для яких такі пільги передбачені, в порядку і на умовах визначених чинним законодавством.

6.12. Курортний комплекс не несе відповідальність за форс-мажорні обставини та тимчасові незручності, які виникли з вини третіх осіб (тимчасова відсутність електроенергії, водопостачання та інші), у випадку надзвичайних обставин, незалежних від жодної з сторін (природні катастрофи, страйки, військових дій або інших надзвичайних ситуацій, які унеможливлюють надання послуг згідно з домовленістю, курортний комплекс не несе відповідальності за прийняті на себе зобов’язання.

6.13. У курортному комплексі дозволено перебування з маленькими тваринами — собаками і котами (вагою до 10 кг). Курортний комплекс залишає за собою право визначати можливість проживання даної домашньої тварини в номері. При бронюванні відпочиваючий зобов’язаний попередити про тварину адміністратора готелю.

6.14. Відпочиваючі, які прибули на відпочинок в курортний комплекс з домашніми тваринами повинні мати довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення вихованця.

6.15. Згідно законодавчих та регуляторних документів України, вигул собак середніх та великих розмірів дозволяється тільки в намордниках.

6.16. Вигул домашніх тварин на території курортного комплексу і на газонах – строго заборонений.

6.17. Вигул тварини відбувається тільки за межами території курортного комплексу.

6.18. Годувати домашніх тварин здійснюється виключно з посуду, визначеного для годування тварин. Годування тварин з посуду,  що належить курортному комплексу і призначеного для користування відпочиваючих, суворо забороняється.

6.19. Залишати домашніх тварин без нагляду господарів в номері курортного комплексу або на території курортного комплексу не дозволяється.

6.20. Брати з собою домашніх тварин в їдальню, кафе-бар, ресторан, дитячий майданчик та інші місця загального користування не дозволено.

6.21. Забороняється використовувати для домашніх тварин рушники, простирадла та інші постільні приналежності, які призначені для користування відпочиваючих, і що належать курортному комплексу.

6.22. Забороняється вичісувати домашніх тварин в номері курортного комплексу іі в приміщеннях загального користування курортного комплексу.

6.23. Відпочиваючий зобов’язаний забезпечити відсутність домашньої тварини під час прибирання номера покоївкою курортного комплексу або проведення ремонтних робіт в номері.

6.24. Курортний комплекс залишає за собою право розірвати угоду з відпочиваючим, який проживає з тваринами:

      • у випадку порушення правил проживання,
      • у випадку агресивної, неадекватної, галасливої поведінки домашньої тварини.

6.25. При заселенні в курортний комплекс із домашнім улюбленцем, відпочиваючий зобов’язаний внести грошовий депозит у розмірі 2 000 (дві тисячі) гривень за можливі ризики нанесення шкоди майну курортного комплексу. Депозит грошових коштів повертається по закінченню проживання в курортному комплексі, в разі відсутності шкоди.

6.26. При поселенні в курортний комплекс з домашнім улюбленцем, відпочиваючий зобов’язаний у разі пошкоджень –  оплатити нанесені курортному комплексу матеріальні збитки в повному обсязі згідно затвердженого прейскуранту.

  1. Заборона самостійного приготування їжі в номерах

7.1. Згідно протипожежних правил безпеки у курортному комплексі заборонено в номерах використовувати будь-які електричні та газові прилади для приготування їжі.

  1. Правила поводження у плавальному басейні

8.1. Плавальний басейн належить до додаткової послуги, яка надається курортним комплексом як відпочиваючому так і будь-яким іншим відвідувачам.

8.2. Час відвідування басейну: з 07 год 00 хв. по 21 год 00хв.

8.3. Відпочиваючи та відвідувачі зобов’язані залишати плавальний басейн за 15 хв. до його закриття.

8.4. Заходити на територію басейну дозволяється лише у спеціальному взутті (сланці для лазні, пляжні сланці).

8.5. Відповідальність за власну безпеку у плавальному басейні та на території курортному комплексу несе сам відпочивальник.

8.6. Забороняється заносити на територію плавального басейну їжу та напої, придбані за його межами.

8.7. Користування плавальним басейном дітьми (віком до 16 років) здійснюється виключно під наглядом дорослих.

8.8. Відпочивальник повинен дотримуватись і підтримувати громадський порядок та загальноприйняті норми поведінки. Поводити себе шанобливо по відношенню до інших відвідувачів плавального басейну, обслуговуючого персоналу, осіб, які відповідальні за дотримання порядку, не допускати дій, що створюють небезпеку для оточуючих.

8.9. Плавальний басейн може припинити свою роботу під час проведення санітарних днів та з технічних причин, про що адміністрація повідомляє заздалегідь.

8.10. Підставою для користування плавальним басейном відвідувачами, окрім тимчасово проживаючих у курортному комплексі є оплата зазначеної додаткової послуги та отримання кольорового браслету. Оплата зазначеної послуги здійснюється відповідно до прейскуранту цін на додаткові послуги курортного комплексу.

  1. Припинення проживання відпочивальників у комплексі відпочинку. Відмова в поселенні

9.1. Відпочивальником припиняється тимчасове проживання у курортному комплексі із завершенням терміну дії замовленого проживання і здійснюється виселення в день завершення терміну тимчасового проживання шляхом звільнення номеру до 12 год 00 хв.

9.2. Відпочиваючий при виїзді здає номер адміністратору, який перевіряє наявність майна, що міститься в номері згідно списку, та комплектність постільної білизни та рушників.

9.3. При неодноразових порушеннях вище перерахованих правил, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших відпочиваючих, адміністрація курортного комплексу має право відмовити у наданні номеру для тимчасового проживання або виселити відпочиваючого без повернення коштів, сплачених за проживання.

9.4. Адміністрація курортного комплексу має право відмовити відпочиваючому у поселенні у разі:

      • відсутності у відпочиваючого документів, документи недійсні чи прострочені, наявності підозри на те, що документи фальшиві;
      • відсутності оплати за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;
      • відпочиваючий перебуває у нетверезому стані, неадекватно та агресивно поводиться;
      • відпочиваючий відмовляється дотримуватися внутрішніх правил проживання курортного комплексу.

9.5. У спірних випадках питання вирішує адміністрація курортного комплексу.

  1. Відповідальність

10.1. Відпочиваючий при  виявленні  недоліків  у  наданій  послузі, невідповідності  послуги  має право за своїм вибором вимагати:

      • усунення недоліків безоплатно та у визначений термін;
      • відповідного зменшення ціни за надану послугу.

10.2. Курортний комплекс повинен  вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред’явлення  відпочивальником відповідної вимоги.

10.3. Відпочивальник має право відмовитись від замовлених послуг  і  відповідно  до  чинного  законодавства вимагати повного відшкодування збитків, якщо курортний комплекс в установлений термін не усунув недоліки.

10.4. Гроші, сплачені відпочивальником за послуги,  повертаються  у  день відмови від послуг курортного комплексу або в інший термін за  домовленістю, але не пізніше ніж протягом 7 днів від дня пред’явлення  відповідної вимоги.

10.5. Курортний комплекс відповідно до чинного законодавства України несе відповідальність за шкоду,  заподіяну життю,  здоров’ю  або  майну відпочиваючого,  що  виникла в зв’язку з недоліками при наданні послуг.

Порядок і обсяг відшкодування визначаються відповідно  до  чинного законодавства.

10.6. Відшкодування  збитків,  що  були заподіяні відпочиваючим у зв’язку з утратою або пошкодженням майна курортному комплексу,  здійснюється ним за власний рахунок в повному обсязі.